20090105

iyicene yoldan çıkmak

security level 1.02:
bunu da sen yazsana ibram böle yapmıştı deyü
zombie duck:
dehuehuehue
security level 1.02:
sonra bunu ibramın bu yazıs üzerine yazmak görevim de
security level 1.02:
bir de link ver entrye

yıllar ne çabuk geçiyo. bu ibrahim insanının daha liseye gittiği vakitlerdi, benim üniversitedeki ilk yılım (arada jenerasyon farkı, kuşak çatışması var). bizimkiler de evi daha yeni almışlar, restore etmeye çalışıyolar, sadece alt kat biraz hale yola sokulmuş. eşya falan yok haliyle. sadece bi televizyon götürmüştük, arkadaşlarla arada bi vakit geçiriyoduk. bi gece kalalım dedik: ben, imit, ibramx2. olmak üzere 4 kişiyiz. gece yattık (tek yatakta 4 kişi yatmak hususunda açıklama yapmayacağım) uyumadan önce öyle salak salak konuşuyoz, ama nasıl saçmalamak. ibrahim bi noktada sustu ve uzun süre konuşmadı. uyudun mu lan dedik, dürttük. "hadi siz de uyuyun, nasıl olsa bunların hepsi kaydediliyo, yarın mesaj olarak gönderilecek bize" demişti. kendisi hala daha, uyumadan önceki o bilinçsiz anlarda düşünülen şeylerin mantıklı olduğuna inanıyo, o ayrı.

o gece hakkında hatırladığım bir şey daha var. gece konuşurken (ışıklar falan kapalı, karanlık) kapının köşesinden içeriye doğru bi bebeğin emekleyerek ilerlediğini görmüştüm. yüzü çok korkutucuydu. bunu söyledim tabi elemanlara, dalga geçtiler. sabah uyandıktan sonra diğer ibrahim "ben de gördüm hacı dün gece o bebeği, ürkütmemek için söylemedim" dedi. olay hala gizemini korumakta.

Hiç yorum yok: