20081229

yıldız haritası kaydı, dilek tut.

"Alman bilim adamlarının hesabına göre 6.7 milyar insanın burcu değişti." hesaba bak. alman bilim adamları, isveçli bilim adamlarından daha aylak çıktı. gerçi bilim adamı diyince nedense hep aklıma, yıldız teknik üniversitesi tarafından, sağlamlığı üzerinden grayder geçirilerek test edilen borular geliyo. akara kukarayla para kazanan medya sektörü, bilim adamlarına duyduğu haset yüzünden planlı şekilde imaj zedelemeye çalışıyo olabilir mi acaba?

durup dururken boğa burcu olmuşum ben de. dengeli ve inatçı bi insanım artık. eskiden burçdaş bildiğim bi ünlü vardı o da bülent ecevit. artık şekspirle, freudla, picassoyla burçdaşım.

o değil de, bu haberin sebebi harika. "bugün kullanılan burçlar kuşağı, yaklaşık 2200 yıl önce dünyadan bakıldığında dünyadan görünen güneşin 12 takımyıldızına göre yer aldığı konuma göre hesaplanıyordu....ancak antik astrologlara göre güneş dünyanın çevresinde dönüyordu. Yani teorileri daha baştan hatalıydı." yıl: ~MS 2009

bugün bir yerden gelecek parayı beklemektense iş hayatımda atak olmam gerektiğinin farkına vardım sonuç olarak. sağol düseldorf üniversitesi, sağol posta, sağol rezzan.

3 yorum:

sickhealth dedi ki...

heheh. olum bir kaç defadır yıldız kaydı ... yok lan uçak düştü lafında bir gerçeklik payı varmış. değil bir yıldız tüm yıldız sistemi kaymış hehehe:)

bu arada bu lafı gerçek hayatta tam 2, evet tam 2 defa duyabilen yegane insanımdır. hehheehhh

Tuncay dedi ki...

ehuehue ben de bu lafı gerçek hayatta tam 2, evet tam 2 defa söyleyebilen yegane insanımdır. espri olsun diye de değil ha.

lunatique dedi ki...

sen boğa felam değilsin elti, benim ben, kaç kişi kaldık boğalardan ah ahh, onlar zodyak kaydı diyolar ya, evet onlara kaymış zodyak ondan diyolar onu eheheh (büyüdüm ayıpçı oldum), ben kolaçan ettim galaksi hala aynı yerde duruyo valla, havlunu da alıp çıktın mı dışarı, güvendesin elti =)))