20081124

güvendiğim siborglar kısa devre yaptı

bugün sadece bi ara gözüm ilişti televizyonda terminator SCC'a; john, cameron'ı iki araba arasına sıkıştırmış kafasındaki çipi söküp sökmeme arasında ikircikleniyodu. cameron da "sadece test yaptım sana sakın sökme" felan diye yalvarıyodu, hatta sonunda "seni seviyorum" demeye başladı.

şu dünyada tek güvendiğim siborgtun cameron, neden yaptın? ben bu saatten sonra herhangi bi siborga güvenebilir miyim artık?


bu arada, birkaç hafta önce laboratuvarda octave kurmaya çalışırken, (kurma işleminin yarım saati geçmesinin ardından canım sıkılınca,) laboratuvarın ücra köşelerinde Davetsiz Misafir nam eski bilim kurgu dergileri buldum. içinde stanislaw lem'in, philip k. dick'in makaleleri, türk yazarların denemeleri vs vardı. oradan öğrendim siborg kelimesini. bu yazı da bi nevi 'cümle içinde kullanalım' yazısı oldu. dergilerin tarihi 2004-2005 civarı. laboratuvarda hiç kimse dergilerin kim tarafından bırakıldığını bilmiyor. gerçekten kaliteli bir dergi, okunası. "bi dergi olsa da her ay alıp zevkle okusam", diye çırpınan bünyeye ilaç olurdu belki ama sanırım artık çıkmıyor. Blogumun sevgili okurlarına armağanı, dergi yazarlarının aynı isimdeki blogu. Ancak galiba artık daha bi siyasi kimliğe bürünmüş oluşum. dergilerdeki tarz diil blogun tarzı. olsun, takip edilir mi? edilir.

Hiç yorum yok: