20080826

bunalti

ayreon ile giriş yaptık ve öyle görünüyo ki en azından ayreon sayesinde müzik tag'li baya bişi yazıcam. yanlış anlaşılmasın, kalkıp da "şu grubun şu şarkısında kulağımdaki kıllar diken diken oluyo" falan yazmiycam. en fazla, "şööle de bi albüm var, dinledim. siz de dinleyin. valla süper lan." der; olur da "yok lan güzel diilmiş" şeklinde bi yorumla karşılaşırsam, yolunuzu izinizi bulur, gelir kulaklığımın tekini kulağınıza takar, "bak ama şarkının burası çok güzel yaaa" derim. o da olmazsa gözümde bi damla yaşla hızla oradan uzaklaşırım.

neyse işte, varmak istediğim yer, blogun müzik-albüm-paylaşım-rapid-megaupload-blog hybrid formuna benzeşme olasılığı. şimdi kalkıp da buraya iki link koyar "müzik paylaşımı yapıyorum gençler" derdim de, altına yazıcaam "pass: bunalti.com" vs şeklindeki ufak notçukların, beni iyice rezil etmesinden korkarım. (emeğin emekçinin dostuyumdur, yeri gelir sırlarını dahi paylaşırım)

aha da benim konuma da konumuma da uyan sömürülesi site: bunalti.com

bunalti. sharing your pain. (arada sıkılır uzaklaşır sizden, meraklanmayın geri dönecektir. hep dönmüştür.)

bu arada yukarda geçen albüm-paylaşım-rapid vs. kısmı bloga haybeden bikaç kişi çeker mi acep? bikaç tane de sex-erotic-jenna jameson falan yazdım mıydı tamamdır. aha yazdım bile. ooh gelsin clickler. lan ad-sense işine de mi el atsam böle böle yavaştan?... jenna jameson.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Bunalti iyi bir sitedir. Derin bunaltı ve sözlüğü de çok işe yarar.

Blog sahibinin başka bir paylaşım organizasyonuna link bağlayarak girdiği reytink heyecanını da anlamış değilim ayrıca.

jenna jamesson bacımızın kitlesini bolgunda tıklaması da ecayip bişi.